Mobiele Servicevoorwaarden

Van Moreau Utrecht
Laatst bijgewerkt: 14 september 2025

De mobiele berichtendienst van Van Moreau Utrecht (de “Service”) wordt beheerd door Van Moreau Utrecht (“Van Moreau Utrecht”, “wij” of “ons”). Uw gebruik van de Service houdt in dat u akkoord gaat met deze voorwaarden (“Mobiele Voorwaarden”). Wij kunnen de Service of onderdelen daarvan op elk moment wijzigen of stopzetten, zonder voorafgaande kennisgeving. Voor zover toegestaan door de toepasselijke wetgeving, kunnen wij deze Mobiele Voorwaarden op elk moment aanpassen. Uw verder gebruik van de Service na de ingangsdatum van dergelijke wijzigingen betekent dat u akkoord gaat met de gewijzigde voorwaarden.

Door toestemming te geven voor de SMS-/tekstberichtenservice van Van Moreau Utrecht, stemt u ermee in om terugkerende SMS-/tekstberichten te ontvangen van en namens Van Moreau Utrecht, via uw mobiele provider, op het door u opgegeven mobiele nummer, zelfs als uw nummer geregistreerd staat op een bel-me-niet-lijst. Berichten kunnen worden verzonden met behulp van een automatisch telefoonkies- of berichtensysteem of andere technologie. Promotionele berichten kunnen aanbiedingen, acties en andere marketingcommunicatie bevatten (bijvoorbeeld herinneringen aan een winkelwagentje).

U begrijpt dat het niet verplicht is om u aan te melden voor dit programma om aankopen te kunnen doen en dat uw toestemming geen voorwaarde is voor een aankoop bij Van Moreau Utrecht. Uw deelname aan dit programma is volledig vrijwillig.

Wij rekenen geen kosten voor de Service, maar u bent zelf verantwoordelijk voor alle kosten en tarieven die uw mobiele provider in rekening brengt voor het versturen en ontvangen van berichten. Het aantal berichten kan variëren. Bericht- en datakosten kunnen van toepassing zijn. Raadpleeg uw mobiele abonnement en neem contact op met uw provider voor meer informatie. U bent als enige verantwoordelijk voor alle kosten die verband houden met SMS-/tekstberichten, inclusief kosten die uw provider oplegt.

U kunt zich op elk moment afmelden voor de Service. Stuur hiervoor het trefwoord STOP naar VanMoreau of klik op de afmeldlink (indien beschikbaar) in een ontvangen bericht. U ontvangt een eenmalige bevestiging van uw afmelding. Er zullen geen verdere berichten meer naar uw mobiele apparaat worden gestuurd, tenzij u deze zelf opnieuw aanvraagt. Indien u zich hebt aangemeld voor andere mobiele berichtendiensten van Van Moreau Utrecht en deze wilt stopzetten, dient u zich – tenzij anders wettelijk bepaald – afzonderlijk af te melden via de instructies in de betreffende servicevoorwaarden.

Voor ondersteuning of hulp bij de Service kunt u het trefwoord HELP sturen naar VanMoreau of een e-mail sturen naar info@vanmoreau-utrecht.nl.

Wij kunnen op elk moment de korte code of het telefoonnummer dat wij gebruiken voor de Service wijzigen en zullen u hiervan op de hoogte stellen. U erkent dat berichten die u naar een oude code of telefoonnummer stuurt (inclusief STOP- of HELP-verzoeken) mogelijk niet worden ontvangen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verwerken van dergelijke verzoeken.

De mobiele providers die de Service ondersteunen, zijn niet aansprakelijk voor vertraagde of niet-bezorgde berichten. U stemt ermee in ons een geldig mobiel nummer te verstrekken. Als u een nieuw mobiel nummer krijgt, moet u zich opnieuw aanmelden voor het programma met uw nieuwe nummer.

Voor zover toegestaan door de toepasselijke wetgeving, stemt u ermee in dat wij niet aansprakelijk zijn voor mislukte, vertraagde of verkeerd gerichte levering van informatie die via de Service wordt verzonden, noch voor fouten in dergelijke informatie en/of handelingen die u wel of niet onderneemt op basis van de informatie of de Service.

Wij respecteren uw recht op privacy. Raadpleeg onze Privacyverklaring voor informatie over hoe wij uw persoonsgegevens verzamelen en gebruiken.